

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Sprzedający rozpoznaje reklamacje do 14 dni.
Zwrot pieniędzy za produkt do 7 dni.
Odpowiedz co do reklamacji wysyłana jest na podany adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami .
Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący. Jeżeli wina leży po stronie sprzedawcy to sprzedający pokrywa koszty wysyłki.
Przesyłki za pobraniem nie są odbierane.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BARTŁOMIEJ KOWALSKI
CZEREMCHOWA 4
21-040 KAZIMIERZÓWKA
TEL.533062038
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Bartłomiej Kowalski
CZEREMCHOWA 4
21-040 KAZIMIERZÓWKA
tel.533062038
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
Nie zapomnij dołączyć danych konta do przelewu zwrotnego.
Ważne!
Warto wcześniej skontaktować się drogą mailową: moroland@op.pl